1 år i oslo

fått förlängt på jobbet till sista december :) det känns bra. men vad ska jag göra sen? Då när mitt kontrakt går ut har jag varit i Oslo i ganska precis ett år. Dags att åka hem då kanske? jag saknar piteå väldigt mycke och har hemlängtan väldigt ofta. jag saknar mamma och alla andra. och fotbollen är det helt sjukt vad jag saknar... men vad ska man göra hemma? finns det nå jobb? men det är ett tag kvar innan jag behöver bestämma mig om det :)

annars då?? jodå, sett på norska x factor ikväll. helt sjukt dåligt. segaste programmet jag sett. i svenska idol hinner man ju se typ 100 auditions men i detta program var det typ tio. guuuuud. och juryn var så snälla och tyckte alltid samma sak. TRÅKIGT!

håller på att ladda hem farsan, men går jävligt tregt. hade velat se den nu juuuuuuuuuuu. jaja... jag väntar :P

ha de gött!!



Kommentarer
Postat av: ulla

Hej malin ja ett år har gott fort,inte kul om man har hemlängtan men du trivss på ditt jobb.så hoppas du får fast där,försrår dig med om du vill fara hem,har ju mera vänner här och fotboll som du tycker så mycket om.men det kanske blir bättre hoppas vi,men du vet vart jag finns,finns alltid en plats här hos mig det vet du,vad än som händer så finns jag här för dig,kram mamma älskar dig,och saknar dig så mycket

2010-09-08 @ 10:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0