sitter på mcdonalds

tjoho segigt internet har dom... men bättre än det vi har hemma för vi har ju inget höhöhöh går inte så jävla bra att skaffa heller..

va händer å sker då? jag inte så jävla mycke ändå... inte så mkt mer än det vanliga.
var på linneas jobbfest på midsommar och det var trevligt :) jag gjorde min första krans nånsin! hoho den var inte så fin, men den fick gott duga :P

tänkte lägga upp lite bilder men tror mitt batteri dör snart!!



sköööööööön låt

jag kan inte sluta lyssna! jag har haft hörlurarna på mig hela dagen idag på jobbet och spelat denna låten i princip hela tiden. jag blir så pepp=)






Hemresan är bokad! 23 juli - 1 augusti befinner jag mig i PITEÅ! =)


snart ligger skorna på hyllan

söndags var jag på fotbollsträning, det gick bra tycker jag... jag är fortfarande sjuk men jag gjorde ändå bra ifrån mig tycker jag. jag vann en skottävling vi hade! sen sa min tränare att jag måste vara med på matchen för att dom var så lite folk. ja visst. men tack för att jag får vara med bara pga det är lite folk. sen så på matchen igår så är jag såklart bänkvärmare... 1a halvlek går... 2a börjar... går... går... går... tar slut! 0 spelminuter! jag tycker själv inte att jag är så dålig att jag inte förtjänar att spela ett piss. nu går jag i lagbytartankar eller att helt enkelt bara sluta. orkar inte med det här laget iaf. tar 100 år innan jag ens får skriva en övergång, 100 år innan papprena blir klara, sen får jag ändå inte spela.

jag saknar öif.


nu ska jag snart bege mig mot nydalen och kika på lite fotbollsvm med jobbpolare=)




hmm

jobbigt när man ångrar småsaker som man inte gjorde vid ett tillfälle. jag måste våga ta för mig mer! hur lär jag mig sånt?

jag var nykter på fest igår. konstigt nog hade jag sviiiiiiinkul... jag hade ont i munnen för jag log och skratta så mycke =) tänkte att jag skulle ta en vit helg och ta det lugnt och försöka bli frisk. jag har varit förkyld i över 2 veckor och nu tror jag att jag har bihåleinfektion typ. jag har jätteont iaf :(

flytt på g!





Oki gillar norge :)

eurovision! 18 000 pers =)



anneli på besök !!


nu ska jag byta till mina sängkläder jag köpte på ikea igår!! :D mys!


madcon!




stämning!! =)



.



jag och kajsa bergqvist ;)



karro har kissat :)



hejhej

eurovision var naaaaajs =)
diamond leauge imorrn, på bislett stadion som vi bor precis bredvid! så vi ska diiiiiiit =)

jag tänkte lägga upp bilder,men det ville sig tydligen inte. jaja. godnatt då


hejhej

eurovision var naaaaajs =)
diamond leauge imorrn, på bislett stadion som vi bor precis bredvid! så vi ska diiiiiiit =)

jag tänkte lägga upp bilder,men det ville sig tydligen inte. jaja. godnatt då


RSS 2.0