kul bild.


umeå är hårt

Blå under ögat... var det en bra fest? :)

Last night

Sista natten i läggan ikväll! Får hoppas på en lugn sådan från min grannes sida. !. Sen väntar 2 veckors semester hos mamma ;)

Nån som vill köpa min bil????




Nu är det på riktigt.

Idag bokade vi våran biljett till Oslo! 8:e december tar vi tåget från älvsbyn :D OMG. jag har inte fattat det. Nu är det sjukt mycke saker som ska hinnas fixas på 3 veckor. Bland annat packa ner hela livet i kartonger och köra dom till pappa. städa lägenheten. sälja bilen. vaccineras. äta langos. bla bla bla....

3 VECKOR!!!



så länge kvar...

Jag älskar sommaren och saknar den!!!



Så underbart härligt. Grym musik och perfekta människor. Bästa helgen!

12 points norway

OJOJ! Det slog mig att eurovision är ju i oslo nästa år!!! SÅ JÄVLA GRYMT!! VI SKA GÅ!! :D:D kosta va det kosta vill! =)




hjälp

jag vill helst inte visa mig ute... usch. jag ser hemsk ut. äcklig.

Lady fucking gaga!!

Hon bara levererar å levererar!!! LOVE HER!!! :D
Jag skulle inte banga på en till konsert med henne.






musik



 
Sno min playlist från spotify, den är guld ;)  


PLEASE!!

Alla måste hålla tummarna för Waldemars Hage 2!!! Den lägenheten vill vi ha!!!! DEN ÄR PERFEKT!! :D

tur jag ska flytta

för här är det verkligen FÖR tunna väggar....

hett tips

Erik Hassles album!




RSS 2.0