Snart bär det av!

Nyduschad sen ska jag fixa det sista i packningen sen DRAR VI! :)

STORSJÖYRAN, AMY OCH GAGA! HERE WE COME! ! ! ! ! ! ! ! !













129

hämnd

nu har jag köpt högtalare till datorn och fy fan vilken skillnad det blir! helt underbart. senare i natt när jag ska vakna tänkte jag ge igen lite för gammal ost på min hatade granne...

den 25:e smäller det... inte

att det ska vara så svårt att betala ut löner... jävla skitföretag....

jag åt iaf gott hela helgen

då var årets upplaga av PDOL över. Inte lika ösigt som förra året, men så mår jag 100 gånger bättre denna söndag än förra året. Endast utgång torsdag med ett jävligt hoppande till allas våran mums mums :)




jag ber till vädergudarna

jag pallar inte om det ska regna nästa helg! enda helgen på hela jävla året då det inte får regna! KOM IGEN VÄDRET! BLI BRA!

camilla är inte så bra

haha





alltså kolla skorna :D

.

128

kommer jag dö nu?

jag vaknade med halsont i morse sen gick jag in för att läsa aftonbladet och fick syn på detta!

LÄS

jaaa

  • 127
  • hack i tanden
  • ledig till onsdag

"jag har hållt mig i en halvtimme"

fick hjälpa en stackars liten norsk pojke idag som var såååå kissnödig! "hallooo.... hallo... hallooo..." haha helt underbart kul var det :D

HA DE!

haha

vissa gäster tycker det är svårt att hitta i en rak korridor så de måste fråga om vägen....

alltså..

...MINA KÄRA VÄNNER!! NU HITTADE JAG ETT SJUKT JÄVLA TAGG TILL LADY GAGA OCH  AMY MACDONALD!!!!! SÅ JÄVLA UNDERBART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

jag ska stå i ett publikhav och sjunga med i varenda jävla amylåt och hoppa till varenda gagalåt!!! :D:D:D:D


04-16

gissa om jag är trött!!! jag har typ nyss kommit hem från jobbet... det är sjuuuuuukt mycke folk på havsbadet i helgen. nu ska jag i duschen för att piggna till lite annars orkar jag inte gå på coop för att hämta min biljett TILL STORSJÖYRAN! hihi bra att jag har nåt att se framemot :)

sovmorgon

imorgon börjar jag 6... fyfan vilken underbar sovmorgon det blir ! lövli !

men jaha!!

nu blev jag faktiskt arg!

RSS 2.0