Alfabetet på tid

Jacqan undrade om jag hade lite att göra. Ja! är mitt svar.

Jag försöker slå mitt eget rekord som just nu är 5.21.

Det är kul! Försök slå mig :D http://onlinespel.nu/alfabetet.html

problem

Jag tycker livet är jobbigt nu, vad ska jag göra med det??

amputera händerna?

Jag har jävligt ont i mina händer...... får man det efter man har haft dom svinkallt? Dom är ömma :( Hade inga vantar på matchen idag å det var ruskigt kallt ute. -16 när jag vaknade 06.00 i morse. burr.... vi förlora med 2-1... dom var duktiga, vi var mindre duktiga.

Hmmm

Jag vet inte vad jag ska säga å sen så får jag tydligen inte säga nåt. Konstiga typ....

ÖIF goes randigt

I morgon är det fredag och det betyder helg. Jag och Linnea ska till Vivid i morrn igen och lära oss ännu mer grejer. Vi var där idag och lärde oss att scanna in smalfilm. Inte det lättaste, man behöver typ två armar till å helst ett öga till också som kan titta åt ett annat håll. Sen kommer min kväll bestå av godis och one tree hill och sängen väldigt tidigt. För på lördag är det fotbollsmatch i Skellefteå klockan 08.45! Mysig tid :) Men jag känner tagget! Första matchen ute för i år! Undra när vi får våra nya matchkläder... Vi ska bli randiga i år! hoho det blir kul.

God natt!

Röd

Jag har sprungit på stan hela dan idag, igen. Sedan slog vi oss ner hos jacqan på hennes jobb och jag fick njuta av min cola som jag gått och längtat efter. Sen kommer jacqan på att vi ska dra in lite koppar i mitt hår! Jag är lite tveksam för jag diggar ju min hårfärg, men va fan, vi kör väl. Det är ju typ ett balsam med färg. Så det tvättas bort. Och tur är det, haha, för nu ångrar jag ju mig så klart :P men nu vet jag det. Jag ska inte vara rödhårig :) Jag gillar naturliga hårfärger.




Nå sånt där vill jag ha! :D Mörkare i botten sen bloooooooont!


Tidsmaskin

The Kooks - Mr Maker
Jag kan inte lyssna på den utan att förflyttas ett år bak i tiden. Jag sitter nyinflyttad på Bragegatan med datorn i fönstret å snor nån annans internet. Den påminner om mycke annat som jag inte längre vill komma ihåg, men låten är ändå jävligt bra. Kooks i sommar i borlänge? :)

Nu ska jag iväg och snacka med Tommy på Vivid. Vi hörs!

rix fm

Haha åh jag vaknade väldigt tidigt i morse så jag slog på rix fm å så var Tomas Järvheden där. Kul kille det där. Han berättade detta och jag höll på att dö i skratt :)



Malin Rosenberg



Ge mig grabben! :D

Kärt återseende

Besökt Luleå idag. Shoppade liite fast jag inte skulle köpa nå aaaaaalls. Åkte mest dit för att få träffa Lisa! :D Lisa och Martina, det var lääängesen. Men kul var det =) synd bara att det var så lite länge. Lisa käkade lunch med oss så vi hann byta några ord iaf. Får väl se när vi träffas nästa gång, hoppas det inte tar lika länge som det gjort nu, jag hade glömt hur roligt vi har tillsammans.








pojkar....

Fyfan vad dissad jag är :P men jaja....

Bilägare

Japp då har man köpt bil då. En blå mazda blev det. Känns dock som att jag bytte ner mig från mercan men jaja.. jag tar mig fram på vägarna iaf och skäms inte skallen av mig när jag kör heller. Den duger ju helt klart annars hade jag ju inte köpt den :) Den har fått ett namn också: Mrazen :D

SEN HAR MINA FAVVISJEANS PAJAT  :'( va fan ska jag nu ha på mig? nakenfis....

hurra!

Grattis mig själv på min 20år och 5 månadersdag! :D woho!

tårta nån?

Woho vs Blä

Jag åkte skoter igår. Det var kul :D

Men jag blir så jävla less på mitt bilsökande. Det kommer bra bilar i Piteå men så ringer man å då är det nån där å kollar redan. palla ens :(

Nu ska jag på träning. Hejdå

Virrpanna

Det går ju inte att sova när det är ljust ute så jag har stigit upp.

Jag gjorde en sjuk grej tidigare i morse. Jag vaknade och skulle kolla vad klockan var på mobilen, men istället för att ta mobilen så tar jag tag i min handled och börjar trycka i handen. Va fan tänker jag, varför börjar den inte lysa? är det slut batterier? nej fan va drygt jag ids inte ställa mig upp. Sen slog det mig, jag håller ju i min hand!

Vinden har vänt!

Imorse ringde ett nummer till mig som jag inte kände igen. Va fan tänkte jag. Var tvungen harkla några gånger eftersom jag var jävlat nyvaken å det vill man ju tydligen aldrig att det ska höras, varför är det så? :P I alla fall så var det min morbror som ringde, han äger Vivid Digital Media och han kunde verkligen inte ha gjort mig gladare! HAN ERBJÖD MIG JOBB! Som extra bara, men ändå! Jag sitter och hoppar nu av lycka! Sen, inte nog med det, han sa att han behövde två personer. LINNEA OM DU ÄR SUGEN SÅ SA JAG DITT NAMN! Han frågade om vi två fungerade bra ihop? Funkar ni som ett team? Ehh jaa vi är ett mest fantatiska team ever och tillsammans kan vi göra underverk! Ne inte riktigt så sa jag :) Men men... vi ska fixa över smalfilm till DVD. Tydligen svinenkelt. Men man ska vara noooga! Perfekt jag kan sitta och pilla hur länge som helst :)

Solen skiner också å det är 6 grader varmt! UNDERBARA DAG :)

HAPPY HAPPY !!




fylla....

misslyckat eller tur? jag vet inte....

Sen så kan ju melodifestivalen dra åt helvete

Hmm

Jag har ingen lust att vara bakis i morgon. Det är såå dryyyygt. :( Jag vill ut men ändå inte. Jag vill dricka men har inget tagg. Jaja, vi får se hur denna kväll slutar. Spännande :P Melodifestival hos anneli iaf :) Tjohej

hej å hå

Imorgon är det lördag. Lördag = melodifestival :D

Heja heja!

 















Mina favvisar i morrn

:)


Nämen

När jag vaknade i morse och vickade upp persiennerna för att välkomna in solen får jag syn på detta vackra mästerskap.




Sen var jag och mamma på stan och då kom jag fram till att hon och jag kan inte gå på stan tillsammans. Hon har korta ben och går sakta, mina ben är något längre och jag går snabbt. Det slutar med att jag går typ 10 meter framför henne å sen måste jag stanna å bli arg å klaga på att hon går sakta å då klagar hon tillbaka att jag går för fort. Kul ens. Ond cirkel. :)

Tips!

Vräk inte i dig tre langos och massa cola innan du ska springa ett bip-test... big no no!

Såg 102 idag :D



kul. dag. ens.

Dagen var ett fiasko. Tre förluster. Ett söndernickat diadem. Sår i skallen. Trött tjej.

Bryta mönster, in my ass!

Jag och Jacqan har skrattat idag. Alla pojkar heter Erik, om inte i förnamn så i ANDRANAMN! haha

Herregud vad mina grannar lever om. Hur ska jag kunna somna? buhu :( Jag slår på en film och pluggar i hörlurar. God natt

CUPSEGER!!

hurra hurra hurra! för öjebyn är bra! :D Obesegrade i alla matcher =) WOHOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu är jag helt slut!! Nya tag på söndag! då jävlar ska vi vinna igen :)

GOD NATT!! Jobb i morrn!

why?

Inomhus-EM i friidrott och folk spinger med solglasögon... varför??

Ikväll

Fotbollscup - vars är tagget?

bara så ni vet..

Piteå är litet! haha!

löv

Jag smälter! :D Sötis :) haha jag blir helt till mig.... konstig :P

tralalalla

101 när jag parkera hos linnea igår

RSS 2.0