Nyårslistan

Vem gör vad först på nyår!?

Först får gamnacke - Stefan
Spyr först - Lina
Somnar först - Linnea (powernap?)
Blir fullast - Mikael
Äter mest - Mikael
Drar första fyllesnacket - Erik
Gråter först - Jag tror ingen grinar :D
Springer ut naken i snön först - Hoppas på ingen där heller....
Är uppe längst - Camilla
Först säger " jag mår illa " - Linnea
Ger första pussen - Lina
Spiller först - Linnea
Har sönder något först - Camilla
Bråkar först - Ingen bråkar :)
Blir mest bakis - Lina
Däckar först - Hm, jag tror Jacqan fortsätter på sin juldagsfylla sen barkar det :P  
Fyllehickar först - Jacqueline
Blir fulast på bild - Linnea haha
Missar tolvslaget - Lina
Får mest punkter - Lina

Och detta är en tävling!

Linnea, Camilla, Lina och Jacqan är med.


Malin Saucedo

Vi kollade lite på Danny idag... sötis. Det sjukaste hände ju... Vi stod och kollade så ville Lina och Camilla gå så jag bara JAJA vi går väl då... men tydligen ville inte nån annan det! så Danny slutar sjunga mitt i låten och bara: Nej hallå... tjejen där i svart jacka, gå inte! Vi reagerar inte....Sen springer han ner från scenen och tar tag i MIN arm! Jag vänder mig om och där står han så söt. Stanna sa han. Okej sa jag och rodnade. Han sprang tillbaka upp på scenen och fortsatte med sitt artisteri. Vi pratade massor efter hans uppträdande och bytte nummer. Sedan var han tvungen åka till flyget. Jag hör av mig viskade han i mitt öra och kysste mig på kinden. Så var sagan slut ;)


Hoppas jag inte blir dödad nu






KUL KUL KUL :D

barnvakt

tjohojaja... jag är jävligt trött och vill hem å sova. Måste bara invänta mamma Linda. Krogen har stängt för en stund sen hoppas jag..2 inte 3 för då dör jag. Hon skulle käka sen komma hem, så hon är väl på ingång snart. Eller kanske inte...det är förmodligen kööööööer som heter duga överjävlaallt... så stänger de 3 då är hon hemma kanske halv 5 eller nåt.. 2 = halv fyra... jag dör vilket som...

Och nu skicka hon ett sms.... hurra.. "ska bara äta kommer sen :D" Synd att hon inte ville ta hem mat, jag hade inte bangat med att hjälpa henne på traven.

Detta blev ett lustigt inlägg, men jag har svintråkigt. Jag började fixa ihop en film som skulle va med lejda bilder å filmklipp men så ska ju alltid nåt tjorva så klart.. bla bla bla....

Fick lite lejda sms av mina vänner ikväll också... haha.. kändes skönt att jag inte var på kalles ikväll måste ja säga.. kunde ha blivit pinsamt :P

EV. fest nästa lördag istället, luleå??....................... vi får se =)

GOD NATT VÄRLDEN

justja!

094 i stan i tisdags! :D


juldagen

Mm, igår var det juldagen och då vankas det ju som vanligt fest. Det blev en till tokig fest men inte på samma sätt... Det slutade inte lika tokigt som förra gången vilket var tur! haha :P Det jobbiga igår var att så fort man tappade bort nån så såg man inte den personen på typ heela kvällen... jag lyckades så klart att tappa bort alla så jag var en lonley girl lite till och från buhu :P

Ett par funderingar...
1. Varför fick jag ett skylift upp å höga skyn och såg hela dansgolvet??
2. Varför blev jag blyg på dansgolvet??
3. Vad vill dom??

Ett par bilder från gårdagen

 



 





Jag har ett par bra filmer också ;) hehe

God Jul

Jag känner verkligen julstämningen så här dan före dopparedan... inte...
Jag ska ta mitt pick och pack och dra mig till Backträsk snart och imorgon blir det julafton i Älvsbyn.

Annars känner jag mig deppig och tänker på saker jag inte borde..

Jag saknar dig
jag saknar att vara så glad som jag var då...

DEPP

Nu åker jag till skogen!


sjuk fest


  
 
  

Gårdagen

Gårdagen var ju som den var, haha. Vi ska ha samling ikväll som camilla sa. Uppdateringar.... haha sjuk kväll :)

sluta!

Sluta sno min parkeringsplats!! jag blir så ARG!! Sno nån annans jävla plats, jag får aldrig ha min i fred!! !! !!
Okej om det hade varit 094 på skylten men nu står 095 där och bara retas!! LESS LESS LESS

Nu ska jag duscha och hitta partytagget igen...

jag har tråkigt

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre ? Jag skulle inte vara ledsen om jag var det 
Skulle du vilja väga mer ? nej
Skulle du vilja ha sex med en kändis ? hmm...njee beror på vem. tim riggins isf :)
Skulle du vilja dricka dej full NU ? Nej nu vill jag sova

Tio KAN


Kan du röra på öronen ? Ja
Kan du slicka dej på näsan ? Nää
Kan du kolla kors med ögonen ? Jaaaaaaa
Kan dina föräldrar lita på dej ? Jaaa
Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
Jaaa
Kan du va på en fest utan att dricka ? Jaaaaa
Kan du suga - på? Nej
Kan dina vänner lita på dej ? Jaaaaaa
Kan du tänka dej att pierca naveln ? Verkligen inte
Kan du låta bli att spendera dina pengar i en affär om du har pengar ? Jaaaa

Femton HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar ? Jaaa
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig ?  Ja
Har du syskon ? Nej men GE MIG
Har du någonsin haft sex med någon ? Jaa
Har dina föräldrar ljugit för dej ? Jaaa
Har du varit full den här månaden ? Nej
Har du redan tröttnat på dom här frågorna ? Nej, men jag ger väldigt tråkiga svar känner jag
Har du borstat tänderna den här senaste timmen ? Nej
Har du pussat någon som är 4 år äldre ? Jag vet inte
Har du haft sex med nån som är 4 år äldre ? Nej
Har du haft ett förhållande med nån som är 4 år äldre ? Nej
Har du funderat på hur det skulle va att testa droger ? Jaaa
Har du blitt påkommen när du har haft sex, om du har haft det ? Nej
Har du haft sex med mer än 3 personer ? Nej
Har du ljugit på nån fråga nu ? Nej

Tjugo VEM

Vem är din bäste vän ? Linnea och Lina står mig nog närmast
Vem älskar du ? Mina vänner
Vem hade du senast sex med ? Det var en dålig fråga
Vem vill du bli full med ? Mina vänner
Vem är den bästa artisten ? bästa av alla tider... jag vet inte :D
Vem pratade du senast i telefon med ? Mamma
Vem har du en liten crush i ? Tim Riggins just nu... det ändras ganska ofta
Vem är snyggast i hela världen ? Jävlar...Lars som hänger på väggen på jobbet är helvetes läcker iaf
Vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort det ? Nån som ville dela den med mig
Vem är snällast i världen ? Vet inte
Vem vill du prata med ? En som jag inte vågar höra av mig till
Vem sov du senast med ? Camilla och Lina sov här för ett tag sen
Vem såg du senast full ? Det var nog mitt lilla gäng där Emelie och Anneli var fullast skulle jag gissa
Vem vet allt om dej ? Bara jag
Vem kysste du senast ? En karl av ett bra slag
Vem kramade du senast ? Pappa
Vem kan berätta allt för dej ? Vem som helst
Vem kan du berätta allt för ? Jag berättar inte allt för nån

Äsch jag trodde listan skulle vara så pass lång att Camilla skulle hinna ringa innan den var slut.. men icket :P

Nu får jag hitta på något annat så jag inte somnar...........


093

093 på kyrkparkeringen! =) å före det såg jag ju såklart 094 och 095 men dom räknas inte :'(

rysk lycka

Igår gick jag och linnea till coop så kom det en stormenryss och vandrade ut från affären. Lite sadface så där, men när han fick syn på oss, LYCKA! sötis, han blev så glad :)
Samma snubbe hälsade på oss på jobbet en gång utanför sin bungalow när det var snorhalt ute. Han hejade glatt och viftade med handen sen försvann han bakom en bil, i riktning neråt! kulkul :)

Hoppas vi hinner träffa dom igen innan dom åker hem.

Nu ska jag på staden med mor och far och handla klappar :D

amy!



And what we all want and what we all crave,
Is an upbeat song ,
So that we can dance the night away

LOVELY!!

step in

Öif div 4 - Pif allsvenskan.. vad tror ni om den matchen??
jag skulle tippa...0-12

haha jag dör

åh!!

jag har varit vaken i typ 5 min å denna dag suger redan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

önskelista

snälla tomten ge mig en sambo! det är sååååååå tråkigt att bo själv buhu :(

Arctic Explorer

Idag fick vi åka med isbrytarn en sväng och det var kul :) alla andra på jobbet blev så avis ;)



Linnea på båten

PUSS!

- Gissa vad jag är!



Linnea leker sten på jobbet...


Musik

Det är kul när musik påminner en om saker. Ni vet när man hör en låt och man börja tänka på olika saker för att man kopplar just den låten kanske till just en person eller en grej man gjort. Jag är duktig på att lyssna sönder bra låtar på en gång, sen tar jag bort dom för att jag är så less. Men jag ångrar att jag gjort det, för nu kom det en sånn stund då jag vill lyssna igenom massa musik och bara minnas :)

Här är några minnen iaf:

Kaiser Chiefs - Oh my god - Jag sjunger vackert ( oh my god i cant believe it, i never been this far away from home! ) när jag kom till Turkiet för första gången med Linnea och Lisa

Imogen Heap - Hide and seek - Vi sjunger och spelar sönder denna låt under ett besök hos Lisa i Ötå

Britney Spears - Womanizer - Camilla står i rummet mittemot mitt på jobbet och skriker MALIN! och dansar så vackert

Yves larock - Rise up - Bulgarisk MTV gillar typ 10 låtar, denna är en av dom

Masters at work - Work - En full Linnea och en full Malin dansar och skriker på Lazur

Shakira feat Wyclef Jean - Bamboo hips dont lie - 100 % PDOLstämning

Daughtry - Over you - Allsång i bilen hem från Melodifestivalen

Jag har namnsdag

Finanskris och dammsuga
dagens mest använda ord tillsammans med massa skratt... så lustigt det kan bli :)

Jag och Linnea säger: Har du dammsugit?
Maria och Emiliia säger: Har du dammsuga?

Jag och Linnea säger: Jag dammsuger
Maria och Emiliia säger: Jag dammsugar

Antagligen har vi rätt... eller hur??

Dagens

Nån sa att det är ingen riktig blogg förens man har tagit dagens outfit i en spegel... och här är den! :P
Min första och sista.

HEHE



Fast det blev en kvällens outfit men det räknas väl? :D

God morgon Ola

Jag låg så skönt och sov... sen ringer det på dörren, klockan är cirkus 08.30 och jag tänker VA FAN! Jag traskar med trötta steg mot dörren och försöker få fram ett trevligt leende när jag ska öppna dörren... Tja Ola...
Ola Bäcklund.

Samma för nån vecka sen när Chrille Berggren stod i min dörröppning 08.00.

Det är kul med gäster, visst, men sååå morgonpigga behöver vi väl inte vara?




(Sen att Ola egentligen ville pilla på mina element och Chrille kom med min toadörr måste jag väl inte berätta? :) )

Saknad



Danny, världens bästa.


Malin har aj aj!!

Jag skulle ju bara vara duktig! å detta är tacken!



En hel jävla spikjävel i handen... :( aj :(

LISTA!

Jag har alltid velat göra en sånn här :)

vad heter du? Malin
vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jag vet inte, nåt coolare och ovanligt
vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Irene
vilket stjärntecken är du? Våg
vilken årgång är du? 88
vart bor du? Piteå
vart skulle du egentligen vilja bo om du fick välja? jag får väl välja...men i nån större stad
vilken linje går du på? gick medieprogrammet
vilken klass? ingen
vad vill du bli när du blir äldre? Rik och snygg ;)
Vilken låt lyssnade du på senast: Leona Lewis - Forgive me.. den var på idol 

Vilket TV-program såg du senast: Idol
Vad åt du senast: Godis
Vad drack du senast: lättdryck
Vilken film såg du senast: Wall-E ....
Vilka kläder hade du på dig senast: vadå senast? mina jobbkläder då
Hur såg ditt hår ut idag: fin hästsvans
Vem ringde du senast: Moster Eva
Vem ringde dig senast: Moster Eva
Vem fick du sms av senast: Mamma
Vad är bäst, sms eller msn-meddelanden: hmm, msn
Vilken är din skummaste fylla: skummaste?? har inte haft nån sån
När drack du alkohol senast: i lördags
Vad ser du fram emot: En ledig jävla helg
Vad klarar du dig inte utan: glada typer

Har du varit med i tidningen: aa
Vad är du rädd för: döden
önskar du var bättre på: jag vet inte
senaste personen du fick e-mail av: men nå reklamtjosan
senaste personen du fick brev av: Brev... nån räkning var väl det
senaste gången hela din familj åt middag tillsammans: Det var nog ett tag sen
senaste saken du köpte: En godispåse
vad har du gjort idag: Jobbat
brukar du svära mycket: Jaaaaaaaaaaaa
vad missbrukar du: Ingenting vad jag kommer på

tycker du om dina grannar: dom är rätt tysta så ja
blir du bra på kort:  Njeee
när och varför grät du senast: Förra helgen när jag pratade med erik
vad gör du på internet: Tittar

Det där var ju... kul.... :P


Kebabrulle

Min pappa var förbi idag och ville bjuda mig på mat, okej sa jag ;) Efter några om och men så blev det tillslut viking, jag tog en kebabrulle och pappa nå grilltjosan. Men vilken jävla besvikelse! Det brukar väl ändå vara orient i rullen? Först kom tzatziki... okej det gjorde inte så mycket för det är ganska gott men orient är godare... SEN kom nån jävla röd sås som man annars brukar få till nachotallriken som jag aldrig äter av! VARFÖR FÖRSTÖR NI MIN RULLE!?
jag har kvar typ en tredje del så orienten kanske kommer där, jag hoppas :)

Min coca cola smakade iallafall bra. Snacka om trogen vän :)

Uno



Tänkte dela med mig när jag, Lina, Jacqan och Anneli spelar uno :)
Jag dör i skratt åt lina!

Fotboll

Woho första träningen avklarad! :D Det var kuuuuuul! jag som var så less förra säsongen så jag var nära på att sluta, tur jag avvaktade för jag är jävligt fotbollssugen :) det hade känts dumt att sluta sen börja om igen.
jag fintade nya tränarn, det kändes najs ;) men sen blev jag arg. en ny tjej, hon var visserligen väldigt duktig, men väldigt kass på byten när vi spela. GAH! man har inte tio minutersbyten i inomhusfotboll. Nej, går ej! HAN SA EN TILL TVÅ MIN! INTE TIO! men jag kunde ju inte börja dampa på henne första gången jag träffade henne så jag höll käft :)

Nu är det duschen som gäller... PUSS!

      
Cup i Piteå vinter 2008

 
 Cup i Älvsbyn vinter 2008

lek

jag tycker om att leka... i billeken som jag leker med några.. jag vet inte riktigt vilka som är seriöst med på det, kanske bara är jag nu? ...men iaf, jag brukar glömma bort vilket nummer jag är på så nu jävlar ska jag skriva här varje gång jag sett en :) å min senaste var 092 å det var på väg till krogen i lördags! heja mig!

RSS 2.0