På tal om hamburgare

Jag har jobbat i grillen på havsbadet hela dagen! eller hela min arbetsdag! OMG.... stress stress stress....
Fick stå i kassan en massa, jag som har KASSASKRÄCK! men folket som jobbade där idag var sååå trevliga och hjälpte mig :) Söta flickor och pojkar :)

DUSCH NU! Snabba snabba!!

Max - hamburgare på svenska

Igår var en bra dag :) världens snällaste jacqan klippte min lugg och fixade min polli sen mös jag och mamma på stan :) sen mös jag och jacqan lite mer på norrmalmia  medans vi kollade på fotboll. Tråkigt bara att vi aldrig fick jubla för Öif :( Men vi fick iaf några goda skratt åt lite annat folk.

- Han är lite mörk, är han svensk?
- Jaa....
- Är du helt säkert? 100% svenskt nötkött?
- Haha, jaaaaaaaaa.......

Hohoho :D

Ikväll blir det tajgården (som mamma sa) med kära släkten. Kusin Maries sambo fyller 30 bast. Hurra hurra! Och nu ska jag klä på mig och dra på jobbet, tjoho!

jag sitter i min favoritfotöljöjöjöj

JAG SAKNAR LINA ERICSSON!

Boka 22-27 juni

Camilla gjorde nästan så jag sket på mig nyss!

Camilla säger (22:31):

MALIN

Camilla säger (22:31):

du kommer dö

Camilla säger (22:31):

vet du vem som ska på pl

THE KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dra mig baklänges å kors i taket jag vill åka




Dåligt samvete

Ikväll har vi löpträningen med laget men jag känner att jag orkar verkligen inte. Jag trodde jag skulle orka, jag sov middag för att orka. Men NEJ! Jag håller på att dö så nu sitter jag hemma och blir fetare istället....

LOVE

Jag är kär. Haha jag dör åt mig själv för att jag är så fjantig, men det är kul. Danny är nog världens bästa pöjk.



Sen så står inte EMD för Erik Mattias och Danny längre, utan Erik Malin och Danny.... bara så ni vet. Tråkiga Mattias är utbytt :) BÄNKAD!

Måndagen den 23 februari 2009

Idag har jag jobbat! Wiho! Det både känns och märks att det var länge sen. Känns i kroppen och märks när man glömmer hälften. Så har dom gjort om i matsalen så jag var vilse.

Jag fick låna mammas bil till jobbet och den jäveln är inte att leka med. Igår körde jag in i snön utanför vägen och idag tänkte jag att jag skulle dö när for och flängde längs vägen. Så mötte jag min gamla pärla på väg till jobbet! Ont i hjärtat. Men på hemvägen såg jag 100! Nu har jag kommit långt i våran lek :D

Massa post låg det på mitt golv och välkomnade mig när jag kom hem. Bland annat detta :) Spännande!


Spontant... igen

Jaha inte blev det en helg utan alkohol.. vad har hänt med mig?? :P Jag och Jacqan skulle chilla och se på melodifestivalen men så sitter vi här med varsitt vinglas! haha. Som vi sa, det är ju ändå sånna här utgångar som brukar vara roligast. Och tack Linnea, vi tog oss friheten att dricka upp ditt vin eftersom att du inte kommer göra det :) bättre att vi blir fulla än att slänga bort det, inte sant? :D

Nu ska vi göra oss klara! PARTEY! :D

Skola

Har jag hittat skolan jag vill gå på? Åsa folkhögskola i Sköldinge. En jävla håla verkar det som men med rätt utbildning. Hihi :)

tunna väggar

min granne har börjat spela gitarr.........

100 nästa!

såg 099 utanför Linnea när jag gick hem från coop :D Jag visste att den bodde där men den var inte hemma igår när jag gick förbi, men idag så!

Camilla hur går det för dig? ;)

Fyra år senare...

11 juni 2005
Jag och mina vänner firar in sommarlovet och alla är goa å glada. Vi befinner oss i stan och Nattis kommer och ger mig en glader kram och ops, vi tappar balansen och åker ner i marken tillsammans. Oj Nathalie höll ju i en påse och hennes cider gick sönder. Vi sörjer lite och inge mer med det tills jag märker att min tröja gick ju också sönder! Och min arm!
Hej akuten.

Detta är snart fyra år sen. Idag fick jag ett brev och påminnelse om denna sjukhusvistelse.



Sanna Erikssons bild

-21.4

Det är jävligt kallt ute. Jag traskade nyss till systemet å dit är det inte särskilt långt men mina fransar hann frysa till is på den lilla tiden. Sen när jag fick visa leg i kassan undrar jag om hon ens såg att det var jag. Mössa ner till ögonbrynen och halsduk över näsan.

098 parkerad så snällt i stan! :D

Idag blev det langos! :)

Efter promenad i -15 med frusna ögonfransar gjorde vi den efterlängtade langosen. Gott blev det :)

   

ojoj

Kom just på att jag såg ju 097 i umeå :D

umeå i bilder

     
   
 

Det var en trevlig helg :)


Umeå eller inte?

Ska jag åka till umeå i helgen? Jacqan frågade om jag ville följa med och det lockar. Det lutar nog mot ja. Mitt första problem var pengarproblemet, men då skulle jacqan köra bil så det löste sig med resan. Sen hade jag lovat mamma att var chaffis åt henne ikväll när det är hennes födelsedag, men det löste sig. Sen ska mamma ha födelsedagsfika i morgon och så är det träning. Men jag fick komma och fika på söndag istället och en träning hit eller dit spelar väl ingen roll, så det löste sig också :)
Nu är det bara att det ringde ett skyddat nummer till mig för ett tag sen å jag hann inte svara. Tänk om det var mitt jobb som ringde å vill att jag ska jobba... i morrn kanske? Jag avvaktar för det borde lösa sig också ;)

Grattis Nea!



Grattis på din 7 671 dag! ;)

Mina solglasögon


Födelsedagar

Nu börjas det. Känns som alla fyller år på samma gång. Det lät lite negativ men det är det ju fan inte :) massa gofika och tårta! Och det är lite småkul att köpa presenter :)

Imorgon fyller Linnea år...
fredag mamma...

och om 16 dagar fyller Anneli år
om 39 dagar fyller Lina
om 64 dagar fyller Jacqueline
sen skuttar vi över sommarn och Emelie fyller år om 223 dagar
sen kommer lilla Cappy om 247 dagar
sist är jag... om 250 dagar!


Från det ena till det andra...

Jag tänkte på en grej idag när jag gick hem från stan. Jag skulle passera två små flickor som gick ganska sakta hem från skolan. Jag gick inte så jättemycket snabbare än dom men tillräckligt att det skulle vara jobbigt att sakta in och gå bakom. Så bestämde jag mig för att gå om och var tvungen öka min fart lite och då slog det mig. Ändå kul om dom liksom hade planerat in att gå sakta för att dom ser att det kommer nån bakom och sen när denna ska gå om så ökar dom också farten så det blir jobbigt för den som ska gå om så den måste öka ännu mer. Sen går alla jättesnabbt och till sist ger den som skulle göra omkörningen upp! haha! Nu ökade aldrig flickorna sin fart men det hade varit skoj...
Det ska jag prova :)


Ibland blir jag så less

Jag har alltid ångest på tisdagar. Tisdagar är dödens dag. Tisdagar = löp- och spänstträning med fotbollen. Hata tisdagar. Idag är det tisdag vilket betyder att jag gått med ångest i stort sett hela dagen. Jag har ju sålt min bil så jag är totalt beroende av andra människor nu när jag ska ta mig nånstans. Sjukt jobbigt. Linnea skulle inte hinna till träningen, Sandra skulle inte träna, mamma jobbade... problem...Men det löste sig. Jag fick låna min söta kusins bil...i onödan.

Det var ingen jävla träning! Jag är en blandning mellan glad och arg. Glad för att det är ju faktiskt skönt att slippa den där äckliga träningen men arg för att jag pälsat på mig 1000 kg kläder och fixat å donat med skjuts å fan å hans moster för ingenting. Vi var tre tjejer som missat Saras (lite väl sena tycker jag) inlägg... Men vi tog oss en liten runda ändå.

Sen är jag jävligt sugen på langos. Vad tror ni tjejer? Langoskväll snart? SNÄLLA! He finns massa med recept opa google :D


dagens sanning

Det är roligare att dansa med sina vänner än att duscha i toastolen :)

PUSS OCH GOD NATT!


6 feb

Sup och svälj, trevlig helg!

Än en gång...

Jag gillar bröderna Schulman. Dom är roliga och skriver bra :) Jag önskar att jag kunde.

Sverigeturné

Här spelar The Hives:

24/3 Göteborg, Trädgår'n

25/3 Malmö, KB

26/3 Norrköping, Flygeln

27/3 Karlstad, Nöjesfabriken

28/3 Umeå, Umeå Open

Ska vi dra till Umeå då??


Grillkorv

Hehe, kolla Cappys korv.



Älskade fotboll

Jag har inte följt premier league lika hårt som jag gjorde förr. Eller, jag har inte tittat nå alls på länge. Knappt ens brytt mig... Men mitt lag ångar på ändå :) Klart dom leder... heja heja VINN VINN :D Jag håller på er fast jag inte är lika aktiv supporter längre!


RSS 2.0