Hjälp mig

Jag måste ha nån som kan berätta gårdagen för mig. Vad gjorde jag? När gick jag hem? Ramla jag? för jag har jäävligt ont i tummen och ett sår på armbågen.
Var jag tvungen skicka ett sms?  ... ringt hade jag tydligen också gjort :P åh pinsam tjej. Jag kommer inte ihåg nåååå

Får se om jag orkar med nån vattengympa idag. Kick off med laget. Yay... tacos är gott

Såld!

Nu är pärlan borta och känsliga jag kunde inte låta bli att fälla en tår när den nya ägaren drog iväg. Det är som att sälja massa minnen. Tänk om jag fick sprätta iväg alla pengar på nå kul istället för en ny bil! typ en resa! eller jaa.. en SOFFA :D men ne..
Ialla fall var köparen väldigt trevlig. TA VÄL HAND OM PÄRLAN!

hugger i hjärtat

Jag ska sälja min söta lilla pärla. Min bil alltså. Pärlan. Jag satt ut han på blocket igår kväll och massor med människor har hört av sig. Jag trodde ingen skulle vara intresserad.
Det gör verkligen ont i hjärtat att måsta sälja.. å inte bara i mitt hjärta utan pappa och farmor sörjer nog också. Men det är ju bara en bil?


Löpträning idag. Döda mig!! Träningsvärken från förra tisdagen har just släppt....

Blir aldrig bra

Vad har hårfärger emot mig?

90210 nu, godnatt!

snart 100

095 på väg till träningen och 096 utanför fotbollshallen :)

Jag bara undrar

Hur kommer man över nån som det är menat att man ska vara tillsammans med? Hur går man vidare? Jag bara undrar....
När ska du sluta vara i mina tankar? När ska massa grejer du sagt sluta upprepas i mitt huvud?
Jag hatar dig.






Ja, jag är på dåligt humör.

Kallur

Jag var hos Linnea igår och vi kollade på idrottsgalan. Ett par goda skratt bjuder dom alltid på. Vi gillar nog att håna å sitta och titta på den galan ger en massa tillfällen att håna :) Talen är väldigt roliga. Synd bara att man inte fick höra Susanna Kallur. Jag hade gärna sett henne få Jerringpriset.
Jag gillar Sanna, hon kan få mig att gråta när som helst. Illa är det bara att hon är från Dalarna.. Falun...men hon är nog ett guldkorn i den staden där det annars bara bor idioter.

Å sen... kära nån va fan har du gjort med håret??


Favvis

Jag gillar Alex Schulman och hans blogg. Han skriver kul. Jag vill också kunna.


mys

söndagmorgon + skidor = älska älska älska :D

saknas bara lite solsken som lyser in genom fönstret....


...

vad händer ikväll då???

Nedräkningen börjar...

I morgon drar Lina till Östersund för studier i typ... 3 år!! Hon for just härifrån men det blev inget snyftsamt hejdå för det känns inte som att hon ska åka. Allt kom så plötsligt. MEN JAG KOMMER SAKNA DIG SNUTT!!





Duvan

Comviq kontant reklamerna får mig att le varje jävla gång! Tänk va en liten duva kan göra :) haha

 


Howie Do It



Hur underbart verkar inte det programmet va? :)

376



Nea bowlar och vann inte en enda gång...

Jag ska inte ens säga hur det gick för mig i bowlingen för då kommer jag bara låta så kaxig ;)

Efter bowlingen traskade vi till emelie sen drog vi ut på kalles... Det är SÅÅ KUL att härma när annat folk dansar!!





att lyckas med det omöjliga

Jag är sjuk så jag tränade inte idag men jag var där. ÄNDÅ lyckas jag göra illa mig. Jag har så jääävla ont strax under knät så jag bara vill klubba ner nån. AJ :( Lär bli ett fint litet blåmärke där sen.

Får se om det bli värre än det här.


Tror det var efter en kväll ute på krogen. hehe

panik

sånn jävla livspanik jag fick nu, vad fan ska jag göra??

skola? vad för nån?
söka jobb å flytta? var?

sjuk är jag också, förmodligen med feber. jag mår pyton

där kom det

herregud du är verkligen ett svin. jag vet inte ens vad jag ska säga...blä

god morgon

18.15 låg jag i sängen och min väckarklocka stod på 01.40. Jag blev väckt, kunde inte somna om och nu ska jag klä på mig och dra mig till jacqan och se hockey på deras efterfest :) Sen jobb 06.00 höhö

HEJA SVERIGE :D :D :D


heja öif

Vi hade fotbollscup i helgen och som jag hade längtat. Men nej, jag kan inte vara med för jag ska jobba får jag veta 2 dar innan. Lisa fick hålla mig och Linnea uppdaterade via sms och vi tippade fel på alla matcher.
Vi hade förlorat två matcher på lördagen sen skulle jag och Linnea vara med sista. Så jag tänkte komma in och visa hur man vinner ;) BAM  ribban, ner, iväg .. ORK IT... var för att tjugan inte fanns så jag fick lov å ha 10 på ryggen istället.
Men men, vi slutade på en fjortonde plats iaf.. inte sist :)

Fotbollssugen tjej!! Hoppas det är cup snart igen :)

Nu ska jag ta tag i städningen hemma



Fotbollsavslutning i Umeå

jag vann inte...

De rätta svaren...

Först får gamnacke: -
Spyr först: Mikael
Somnar först: Linnea RÄTT
Blir fullast: Mikael RÄTT
Äter mest: Mikael RÄTT
Drar första fyllesnacket: Camilla/Jacqan
Gråter först: -
Springer ut naken i snön först: -
Är uppe längst: Mikael
Först säger "jag mår illa": Stefan
Ger första pussen: Stefan
Spiller först: Lina
Har sönder något först: -
Bråkar först: -
Blir mest bakis: Mikael
Däckar först: -
Fyllehickar först: Mikael
Blir fulast på bild: Linnea RÄTT
Missar tolvslaget: Malin/Erik
Får mest punkter: Mikael

4/20 .... dåååligt


kul på afterski ;)


mumsig middag :D



Snöbad :)

Nu ska jag sova! upp 05.00 :)
Godnatt....

RSS 2.0