sömnlös på parkveien

jag hittade trådlöst internet här i den nya läggan! tjoho! jag sökte igår men då hitta jag inget. men nu när jag la mig på min madrass på golvet så fann ja ett :D

vi är på plats i vårat nya hem. inte så jävla nöjd faktiskt. trikkarna går ju precis utanför och jag kan inte sova. första natten sov jag max 1 timme.. fyfan... men då hade jag feber också tror jag men ändå. ligga å lyssna på dessa jävla spårvagnar kommer göra mig tokig! dom går ju till typ 1 eller nåt också så... jag som gillar att sova tidigt, glöm det.

inga biljetter till eurovision har vi heller... vars är dom?? hallå!



inte så nöjd.


vi hoppar vidare

Det känns som vi är på en utlandsresa. Vi bor i vårat lilla stökiga hotellrum och just nu är faktiskt resväskorna framme pga flytten. Det är varmt på dagarna och nätterna så vi springer i shorts dygnet runt :D Igår solade nean i bikini och jag brände mina axlar!














jo

fått förlängt på jobbet till sista augusti!:) det känns bra! hoppas bara jag får åka hem under pdol! jag måste!!

imorrn ska jag till banken och göra ett depositumkonto till våra nya lägga så vi får flytta in nån nång, typ i helgen kanske :)

och nästa vecka är det eurovision!! och det är utlandsvärme ute! sånn varm skön luft =)



bomb!






























ja vi gillar att hoppa! :)


:(

linneas mamma och lillasyster är här. jag vill att min mamma också ska komma! jag vill att nån ska hälsa på mig med. linnea har haft besök flera gånger men inte jag :( jag blir lite ledsen. nån som vill hälsa på mig? varmt välkommen! men helst mamma! och lina :)



konstiga grannar

ibland så hittar vi en nyckel i våran brevlåda som inte är våran utan det är grannens... han kom just å hämta den, för andra gången. får väl se om det hinner bli nån mer gång innan vi flyttar :P


skönt med ledigt imorgon!!



på gymmet kommer jag finna min man

det är en skeeeeeeeeeeetasnygg kille på gymmet mitt! jag har sett han flera gånger och ja ba döööööör. :D
han är ingen muskelknutte, han är ganska spinkig med breda axlar, stora fina ögon och värsta moderna frippan :P tatuering på vaden och såg jag en på armen också? hm, jag vågar inte spana så mycke :) undra vad han heter? är han svensk kanske? :) singel? jaa.. linnea sa att han såg singel ut!! ojojojoj

nu ska jag lägga mig och drömma om han sen blir gymmet min nya bostad! godnatt!





semifinal 1!

ojoj nu är det inte länge kvar till eurovision! gooooh!! kommer blir så göj!! :)
tidigare i veckan fick vi våra biljetter hemskickade. när jag kom hem från jobbet satt linnea på soffan i telefonen helt allvarlig och höll upp biljetterna. hmm.. skulle jag inte bli glad att dom kommit? joo, men nej, det var fel biljetter!! marie-loiuse lindström stod det på våra biljetter, tisdag 25 maj, semifinal 1! nononono vi ska inte gå på nån jävla mesig semifinal!! så linnea tog snackade med billettservice och först hade dom problem med att hitta våra biljetter... gud... men det löste sig :) vi kräver nån ersättning också! typ efterfestbiljetter ;) då blir det jag och alexander rybak <3 hohoho

jaja, nu ska jag kolla på tre kronor - norge!





jag längtar tills mammas nya kille börjar om!


http://sverigesradio.se/webbradio/webbradio.asp?type=db&Id=2318678&BroadcastDate=&IsBlock=

Mangan <3 haha

sol!

tjaaa! vi har varit utan det braiga internetet skitlänge... gaaah.. men nu är det tillbaka :D

vi var på en liten tur idag till en ö. grillade, solade och kosade oss :)

























Hej!







jag har inte så mycket att berätta. väntar på att linnea ska svara på mitt sms där jag frågar om jag får smaka av hennes choklad... jag är sugen :( .... 


vi har lekt lite i parken idag



 




RSS 2.0