kortis

trött efter gym.

intervju igen på fridays imorrn.

sova nu.

ullern!


Benne gör mål :D


ullernflickor :)


nean in action ;)


lagfest :D


coolaste tvillingarna :)


yeah!!


i oslo är det statyer överallt....


godnatt :)

ny lägga!

Vi har fixat nytt hem! :) Lite större, lite centralare, lite dyrare :P höhö. den är fiiiiiiiin! det är ett kök och vardagsrum i samma sen ett sovrum och en toalett. det duger bra :)




tredje våning :)





1 juni flyttar vi in om det inte går att fixa tidigare



vardagsmat









detta är ett nytt inlägg



camilla och jag på jacob aalls uteservering :)




jag och karolin njuter av våren :) detta är för övrigt min nya pose!!




musik blir bättre på våren/sommaren tycker jag....








lite pix

        




jaja

ptja vad händer och sker? inget, mycke. vi letar ny lägenhet, en större. skulle egentligen flytta med några andra. vi var på visning å helt plötsligt hade vi tagit den utan någon slags kommunikation mellan dom som skulle bo där. jaja, så jag och nean söker eget. vi har massa visningar vi ska gå på i veckan och helgen så det blir najs, det är lite småkul med visningar.

på jobbet så kom lasse till mig och hanne idag och kunde kanske erbjuda oss jobb ut maj. men det var bara kanske... å jag väntar svar från andra jobb så jag sa kanske också... in your face!

jag har tränat fotboll idag, första gången på ett tag. inte så jävla taggad längre, blev inte nå bättre av idag. tror inte tränaren vill ha mig på laget. alla skriver kontrakt, utom jag. i söndags när flera skrev så det längsta han kom för att jag skulle skriva va att säga "MA... ne... " sen var det inget mer med deeeeeee. saknar öjebyn, massor.



bit ihop eller bryt ihop - bryt ihop

halla

igår åt vi på en grekisk restaurang, det var gott!! :) souvlaki med tzatziki å så lite feta såklart =) och ett glas vin. MUMMA!
sen gick vi vidare till aker brygge och satt oss på en uteservering och drack lite cider :) myspys

ikväll vet jag inte vad som händer, den som lever får se!



sökt skola!

Jajemän, jag har sökt skola. Tre olika utbildningar blev det. Men jag söker mest för att söka... vet inte om jag vill gå. Men ifall jag vill så sökte jag :) jag läste inte så noga utan tog som bara nå som lät lite kul.

men dessa sökte jag iaf.

1. Scenproduktion i Malmö

2. Hälsa och wellness i Karlstad

3. Spa-programmet i Övik

Så då får vi se vad som händer och skeeeeeer :)





favorit just nu!



såååååååå skön :)

dagens

hiss - de två intervjuer jag ska på :D

diss - det tröga folket som står ivägen när man ska ut ur t-banan eller bussen




...

jag har en jobbig känsla inombords typ. känner mig inte så där pigg och glad som jag vill vara...

jag känner mig dum och onödig. ungefär. svår känsla men dom orden var nog närmast att förklara den.









13 april, 18.06, 23 grader



öppen balkongdörr och grannen spelar musik... lite små mysigt :)




bra helg!

Nea missa en bra helg ihelgen när hon hänger i sthlm istället :P
i fredags så satt jag camilla och karro på ett ställe som heter jacob aall och drack cider och öl på deras uteservering, myspys! :)
sen lördag var det skita fint väder så då strosa vi omkring lite överallt och shoppa lite. efter det var det dags för grillfest! hos pöjkarna i lambertseter... dom bjöd på övergrillat kött, men det gick fint :) vi spelade pingis och söp! sen drog vi ut och alla gick på samma ställe! tjoho! brukar inte bli så annars men det var kul :)
och idag har det också varit najs väder så vi har suttit på aker brygge och käkat glass och njutit av solen!

oslo är mysigt!


fyllegäng


mys i sol


aker brygge


sommar!

typ.



camilla och karro nedanför slottet :) myyyyyyyyyyyys.

Nu! fix för grillpartaj ikväll! LOVE IT!



dagens

hiss - fetaost inrullat i ost! mm mm!

diss - grannen vi snor internet av.




tvättstugeproblemet.

hatar när man går ner i tvättstugan och så är tvättmaskinen inte klar! vars går gränsen när man går upp igen eller stannar och väntar? 10 min, går man upp då? känns jobbigt att sitta 10 min å titta på en maskin. Men på 10 hinner man annars upp, sitta typ 3, ner. givande. jag hade 7 min kvar. jag väntande. tillsammans med en ung kille som hade maskinen brevid. stod vi där tillsammans och kollade på våra maskiner å sa ingenting.
man vill inte komma försent heller. då ligger ens tvätt på bordet. jag vill inte att nån ska pilla i min tvätt.
måste.pricka.rätt. :)

nu ska jag ner iaf, vi får se hur det går. ha de!




halla



Mitt kusinbarn Emilia är så söt så söt :))



haha mangan är en kul kille :)


back in oslo

haft det bra hemma i piteå <3. sjukt mycke snö! oslo mötte oss med strålande sol och åssit med snö, det är najs :) nu ska jag packa upp sen bara kosa mig.



RSS 2.0