suddigt men...

här kommer en bild på nya håret ;)



Nöjd är jag :D

poolmusik



Bra skit :)

mys



Vi såg delfiner i grekland :)

Ångest



Jag orkar inte vara här längre. Jag vill göra om resan. Exakt samma resa.



..

hade tänkt skriva lite om resan men nu blev ja på dåligt humör så det skulle bara låta som en negativ resa, så det får vänta.

depp

ja pall it.

så. jävla. ensam. å. så. jävla. tråkigt.


Hockey var det ikväll, var det nån som såg? jag hade vela se.....


Tre bilder.








iren ;)




jobbig känsla..

kommer jag dö snart? det känns så... konstigt.

mamma försöker vara snäll



Hon har köpt en ny skopa åt mig! Men jag vet inte ja....visst är den nya lite finare, skiner lite mer å så... men... jag har svårt att skiljas.


wilma 5 år

Jag fick en fråga idag av min femåriga kusin: Har din mobil alltid varit så här platt????
Jag hade svårt att hålla skrattet inne när jag svarade. :)










bokat!

Nu är resan bokad! 10e augusti åker vi till sthlm och måste tillbringa en jävla natt på arlanda, inte kul. men 06.15 den 11 går planet till grekland - zakynthos :) Skönt med sol och semester, det tycker jag verkligen att jag förtjänar efter allt jobb å slit i sommar!



Hoppas bara på att svininfluensan håller sig borta.....






Nea kollar när sofie å lina matar getter på frösö zoo :)

:(

Jag blir så ledsen när tränarna blir så arga på en när man säger att man kanske ska dra utomlands. Mitt liv kretsar fan inte runt fotboll å jag har jobbat hela sommarn å vill fan göra nå. Två spelare gör inte ett lag för den delen heller.





Lady gaga!



fyfan vilken bra tjej! å vilken konsert å vilket drag! å vi stod längst fram!!!

RSS 2.0