blä

imorgon börjar helvetet. jag kommer hata mitt liv i tio dagar framöver. jag ska jobba och utan rolig arbetskompis. våran chef har delat på mig och linnea, inte kul! varför kan det inte vara som förra sommarn? :( det är kaos på havsbadet.

jobbigt varmt är det också. tror jag fått soleksem eller nå på armarna så dom pallar jävlat ÅSSIT med sol... kuuuul.

Nu vänder vi på dygnet, i säng senast 20.00, upp 03.00 JAG ÄLSKAR DET!!!

varför dog du stieg??? :(

Jag har läst ut min bok nu! Luftslottet som sprängdes... SÅ JÄVLA BRA! :D jag vill läsa mer! fanfanfan att det inte finns mer!!!!!!!! :(:(:( Jag längtar tills filmerna kommer!!!!!!!!!!!!

det har varit varmt










luleå är skit

Mm än en gång bevis på att luleå är skit. Kom nyss hem från match där och människor där är ju inte riktigt kloka! För det första hade domarntrion jävlat säkert blivit köpta av motståndarna och dömde för deras fördel hela tiden och dömmer mål för dom när bollen inte ens är över mållinjen. konstigt. Självaste laget var fyllt av idioter i ledning av fröken jubelidiot. Hon lyckades nog reta upp hela vårat lag. Jag fick åka på världens luftfärd och innan jag landat började svordomsramsan till henne. Hon fick knuffas och sparka folk i skallen innan hon till slut fick ett gult kort som fan borde ha varit en annan färg. ÅH jag är arg!  

Men vi vann ialla fall

126 på vägen hem....

åhh

jag kan inte sova längre än till halv 8... varför??

Allsång på skansen ikväll! :D wohoooo sen fotboll!! :D

jag undrar

när vänder vinden?

nu är jag sååååå less

åhhh jag vill bara lägga mig ner å dö typ. gårdagens 04-13 pass var ju inte precis det roligaste. stress stress stress. å nu ringde min chef å sa att jag skulle få sällskap ikväll på mitt pass, jippi tänkte jag! jag slipper vara själv...! men jag hade hellre fan varit själv... ludmila känns inte till nån större hjälp. En gammal ryss som kan typ 3 svenska ord. vad ska hon göra? svara i telefon? det är ju som att vara själv för man kan inte precis hålla uppe en konversation med henne

hatet stiger

min granne går mig på nerverna... mitt hus med så jävla tunna väggar går min på nerverna.... Jag får inte sova när jag vill och måste! Jag måste fly fältet för att få sova så jag orkar upp å jobba 03.00..... blä.

Nu ska jag göra pastasallad sen dusch sen sova kring 7-8... naaajs

Skrällen

Piteå spelade 1-1 mot Umeå igår... helvetes jävla skit att jag missa matchen för att jag hade egen match....

Kolla in det här från tv4 Anytime... Titta? :)

åhhhh

åååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhh jag hatar å vara utan köksbord... det är äckligt i köket utan! så hitta jag ett på blocket i morse i kalix... och vi ska till ikea idag men vi ska släppa av mormor i kalix så det hade varit perfekt... men det ryms inge jävla bord i min bil å ingen är kapabel att köra med ett jävla släp.... för det är det ju bara jävla karlar som kan. jävla jävla jävla

woho

125 igår på väg till krogen! :D

lulebor är sämst

Idag var ännu en dag fylld med massa studentfotande... dock inte lika roligt idag. Inte lika mycke röj i lulebor som i umebor. Gymnasiet vi var på hade det tråkigaste utspringet jag sett, ingen stämning alls....

Vi gick på stan sen å då köpte jag ett par skor. När jag hittade dom så provade jag bara högern å den satt bra så jag tänkte äh va fan jag ids it prova vänstern den är säkert bra. Sen nu när jag kom hem så skulle jag prova båda å jag börjar med vänstern... UH OHHHH... shit va liten den va..... paaanik... jag provade högern också å den satt bra... what a fuck?? sen tittar jag i skorna.. jaa båda är 39.. vad är problemet?? sen vänder jag på vänsterskon... EN 37a!!!! inte konstigt att den var jävligt trång! tur att jag och pappa ska till luleå i morgon och handla, så då får jag springa in på skoaffärn å gnälla lite å få rätt storlek.

dåliga luleå



Glad nea sju på morgonen :)




Finally Friday! :D

ume


Framme i Umeå!


En låda...


... som var en säng! :D


Nea och Hanna äter tacobuffé


Fotodags!


Studenter! :)


Vimmel


Umeå var jättekul! :) Vi åkte tisdagmorgon och gick på stan när vi kom fram. Upp 04.45 på onsdagmorgon sen var det full rulle hela dagen... puuuh... Vi var å fotade på Midgård och deras utspring var stämning alltså! ALLA klasser sprang ut samtidigt och stannade högst upp på en liten trappa. Sen sjöng alla studenterna nån sång och nära och kära stod nedanför och var så stolta :)


umeå is the shiiiet

122, 123 å 124 i umeå!! :D

jag är trött. det blir ingen umeåberättelse nu men det var kuuuuuuuuuuuul att följa med å hjälpa nea med att fota studenter :D Luleå på fredag!

köksbord nån?

nu har jag sålt mitt köksbord. ida var nyss å hämta stolarna å bordet tar hon ikväll... va fan ska jag sitta på nu då??

bla bla

Hade match igår som vi vann med 6-0 :) woho!! jag gjorde ett mål! wohowoho!! :D ett löst jävla skott som målvakten tappa in typ mohaha. så fick jag ju vara med på en väldigt fin bild i tidningen huvvaligen kan dom ta nya?
natten tillbringades hos mamma å jag sov INTE bra. hon har inte sköna kuddar. å nu har jag nyss kommit hem från stan... köpte en klocka, bikinitrosor å nå roliga sockar :) å såg 121 på p-däcket ;)

Imorgon drar jag till Umeå! jag å nea.... hon ska fota studenter å jag ska vara ett lugnande piller och hjälpa henne :) det blir bra! shopping å hotellsovning hehe

Klippning å träning ikväll!

hundsim

igår på jobbet så såg jag det roligaste jag sett på lääänge. jag skrattade tills jag fick svinont i magen. en tjej på jobbet hade med sig sina två hundar och vi stod och kastade pinnar och lekte lite med dom. sen gick vi ner till kanalen och kastade pinnar i vattnet. En av hundarna kan inte simma och vågar inte simma ut efter pinnen men efter ett tag så tar den sig mod och tar sig ut i vattnet. En vanlig hund som kan simma pendlar ju som med tassarna under vattnet men den här hunden står raklång och plaskar som fan med tassarna över ytan så det flyger vatten! så jäävla kul!!! första gången visste han nog inte riktigt var han skulle så han plaskade runt i cirklar. Hahah söthund... men han verkade lära sig sig efter några gånger :)

mhm

120 på jobbet

jajajaja

119 i morse

Välkommen hem!

allas våran favoritsnutt är i p-town nu!! där hon hör hemma!! :D

RSS 2.0