Spontanitet

haha.. jag sa: fan jag vill göra nå spontant.. fan va kul...
mina kära vänner hugger direkt... JA VI GÅR UT!! så nu klev jag just ur duschen.. å camilla och lina for hem och hämtade lite nödvändiga saker... det roliga är att jag och camilla börjar jobba snart... vi ska kliva upp 5. men camilla har ju vanan inne sen förra helgen så det blir nog bra :)

Sen var det jävligt skönt att jag och erik pratade ut idag... det behövde jag verkligen, det var så jobbigt att gå runt å fundera och ha massa att säga. Vi ska vara vänner, jag klarar inte av att bryta kontakten med honom, det går bara inte. Han är min erik och kommer alltid vara i mitt hjärta. Fast jag är både så arg och sååå ledsen så hoppas jag det går över så vi kan prata som vanligt igen.

Nu tillbaka till TAGGET =) Vi syns på krogen! hoppas emilia är där, hon kommer döda oss :)


Partaj!

27 Nov

Gårdagen gick ganska bra, jag kunde äta lite frukost.. fick i mig ett halvt ägg å lite yoghurt sen kom illamåendet igång igen. Sen tänkte jag fan jag ska inte sitta hemma och tråka så jag duschade och for med camilla och tröstshoppade. Skor och jacka :) jag är väldigt nöjd med dom köpen. Lina och Camilla sov över här, det var skönt att det var full frulle fram tills att jag slocknade annars snurrar bara tankarna omkring å jag somnar aldrig. Tack tjejer :)
tidigare under kvällen for vi till luleå och hämtade linnea från kallax... det är alltid sånn lekstuga med mina vänner och jag älskar det!

Detta har iaf varit en väldigt jobbig månad... förlorat två av dom jag älskar.. men nu kan det inte bli värre så det är bara att ta tag i livet och fortsätta.


Lekstuga på kallax


Twister

amy mcdonlad

I wish I was the one, your one and only sun

VARFÖR?!!!!!!!

Jag hade det på känn... men jag ville inte tro på känslan ändå... men rätt var den! :( fyfan min älskade pojkvän har en annan tjej och jag tror jag går i bitar................no more you and me........ jag firar våra 7månader med att bli dumpad... jag kommer aldrig sluta gråta.

Nummer två för dagen

Jag kom nyss hem från min kusin Linda.. fick lätta på mina tårkanaler lite, det var skööönt. jag hade tänkt se klart färjan där men jag höll verkligen på att somna i hennes soffa så jag drog och nu ska jag kolla klart på det i sängen sen försöka sussa. Vilket inte borde vara några problmen eftersom jag är svintrött men med mycket i skallen brukar det ta nån timma.
Men jag har en grej att se framemot i morgon... träning! jippi som jag längtat.. jag ska springa tills jag ramlar och knappt orkar andas, dvs rätt så snabbt efter som jag inte tagit ett löpsteg sen september.

TJING!

2 inlägg på debutdagen, inte illa pinkat.

Då var man bloggare

Ja... bloggare... men vadå webblogg.se? jag förstår inte :/  men nu har jag en iaf och jag har massor att skriva för allt är tokigt just nu men jag tänker inte dampa i mitt första inlägg. Jag ska duscha nu och sen käka min kära majskolvar


RSS 2.0