besvikelsen

mamma ringer å säger att hon gjort chokladbollar till mig. jag längtar hela dagen. sen smakar dom helvete. :(

på gott och ont

Jag tog fram min gamla mobil nyss och hihi titta vad jag hitta där i.



Vårat fina mästerverk i Jakten! hahah.....
köptes på auktion för... 50 kr??


hahahhaa.... cappy är sötast när hon sover!!!!!


vem är hejn?? å vad gör den?? haha....
nån som känner igen sig?




lite bilder

På riktigt världens bästa katt.

 



Anneli på kalas.



Vissa har svårt att hålla bollen på banan.



Skorsten på 20års kalas.



Glad tjej på konstigt pdol.



Full Camilla på efterfest.



Camilla "sover".



Nattmacka på havs.



Ett av Linneas partytrick!


God natt!






sjuk

"Vid munsår eller infektion i en tand är oftast körtlarna vid underkäken och på halsen svullna och ömma på samma sida som såret eller tandinfektionen."

Jag har ont i visdomstand och en knöl under hakan som inte är skön... aj aj :(

! ! !

jag önskar mig en personlig stylist som klär mig så där coolt som jag vill ha det men inte klarar av själv!!! jag ser ju tydligen lesbisk ut.... HJÄLP!!!

HURRA!!

GRATTIS TILL MIG!!!!!!!!!!! :D 21 jävla år!! sjukt gammal......





Nej

Det här går inte.


inte kul för 5 öre

Det är verkligen bara utgifter och inga inkomster just nu. Jag börjar bli orolig för Oslo. Pappa ringde nyss å sa att den underbara bilskatten har kommit å som jag måste betala med pengar som inte finns, eller från mina norgepengar.

What to do???????





höst

hösten är väl den mest deprimerande årstiden som finns. mörker. mörker. mörker. och det blir bara kallare och kallare. ingen människa kan ju gilla detta.








Livet är hårt nu.

Idag skulle jag åka till pappa och han skulle hjälpa mig med att byta till vinterdäck och fixa till bromsslangen som var skadad. Jag hade planerat att åka kring 13 för då fanns de gott om tid med att meka med bilen sen skulle han bjuda på middag. Men min mobil ringer klockan 11 och det är pappa. Han gråter och säger att han inte kan fixa med bilen idag. Han har så ont säger han. I armen. Hjärtat. PANIK. Jag vill bara åka dit och hjälpa han, men vad kan jag göra? Jag säger att jag ska komma och hämta han och skjutsa han till sjukhuset och det går han med på. Min pappa är annars en envis jävel. Jag ringer gråtandes till mamma och vi sätter oss sen i bilen och ska åka. Men när vi kommer till Öjebyn kommer vi fram till att en ambulans är jävligt mycket bättre. 112. Det läskigaste numret i världen.

Vi väntar på pappa på sjukhuset och det känns som att sjukhusklockor går saktare än vanliga klockor. Hans ambulans kommer och det tar yttligare ca hundra år innan vi får träffa honom. Syrgas, kablar, morfin och en hjärtinfarkt. 

Jag är rädd. 

frälst

jag har nyss sett twilight för första gången. GUD varför väntade jag så länge? BRA FILM. Jag är som alla andra, kär i Edward.

överbliven tid.

Undra om man skulle ta å göra nånting av tiden som jag inte gör nåt av. Lära mig nåt... nåt jävligt onödigt bara för att jag har all tid i världen. Eller prova skriva en låt. Undra om jag klarar det... en text kanske man skulle få ihop men en melodi å sånt tjafs... hmmm... jag försökte ju lära mig jonglera där ett tag, tills bollarna försvann.

Lina ringde mig nyss, söta lilla flicka, fulla lilla flicka :) Jag vill också festa! Men inte i Piteå... usch. Blir Skellefteå nästa helg! Det längtar jag till!! Lagavslutning med hotellövernattning... haha sist i Umeå var det ju en lustig "efterfest" på vårat rum....


 

UMEÅ 2008!


ditt eller datt?

Åh jag ringde till havsbadet nyss å det verkar gå in i en jobbtorka nu. !! . Den får inte komma nu!! Förra jävla hösten jobba vi ju maaaaassor, kan det inte bli så igen?? Stormen kom tillbaka? snälla? Vem vill se wallmans ens?

Jaja snart är det min födelsedag å dom senaste åren har ja alltid vetat vad jag ska få av mamma för hon är inte världsbäst på att handla presenter. Så jag följer med å pekar å hon köper :) Vi har varit å kollat på en parfym till mig som jag gillar å sagt att jag vill ha men hon har inte köpt den men hon ska... men så igår hitta jag en jacka som jag vill haaaa, men den är såklart dyrare... och arbetslösa jag har inte råd att köpa den, men halva kanske? å mamma halva istället för parfymen?? Jacka - parfym... vet inte...

3,2,1

Det känns verkligen som jag går omkring och väntar på nåt. Jag vet inte riktigt vad. Men typ på att livet ska börja. Har nog det mest meningslösa livet just nu och så ska det väl inte vara. Som jag sa till Lina igår, det är så jävla underbart att vara hög på livet! Jag hoppas Oslo har mycket att bjuda på, jag ser verkligen fram emot att bli norrman.



Annars hade jag velat byta liv med Anders Bagge. Han måste ha det guld!

RSS 2.0