bilder från igår

            


hehe








va sa du

jag stod för förfesten igår och idag ser det ut som att vi var typ.. 15 pers... men vi var FYRA! Det ligger popcorn i hela lägenheten. HELA lägenheten! och ute! haha vi poppade egna.....

Minnet mitt sviker ju som vanligt också. Samtal med människor finns inte en chans att jag ska komma ihåg...min hjärna är nog allergisk mot alkohol eller nå :P


Idag är det fotboll på LF i FINVÄDRET! :D Men först är det tårta hos mami :)

blä

bajsmatch.

underhållande

118 på Backen.
Känner att min blogg är väldigt rolig att läsa :P höhö

mm

117 på E4an....
Såg även en Ystad-Haparanda bil idag.. Men ingen Gert och ingen Robban. Dom ska tydligen bada på havsbadet idag.

wiho

116 på väg hem från jöbbet idaaag ....
annars då? jo ont i vaden och foten sen matchen.. ajaj... men foten blev lite bättre idag efter att jag blivit rädd för en geting som gjorde att jag röck till i foten å det gjorde sviiiiiiiiinont en liten stund sen gick det över... konstigt.

Nu ska jag städa och tvätta. Kanske äta nåt också....

sugen

Jag och mamma var på konsum idag och vid kassan hade dom en tidning med Sienna Miller på och hon hade en fiiiiin tatuering på axeln typ ... ja vill me haaaaaaa..... tre små stjärnor hade hon... små små småå... det var fiiiiiiint....  :)

jadu...

Kläderna var bra, håret var bra, sminket var bra.... kvällen var kass... får jag se likadan ut nästa helg eller?
Match i morgon, hoppas det går bra ialla fall.. :)

jobbiga tider

För ett tag sen fick jag ett erbjudandet ner i mitt brevinkast att jag skulle få Piteå-Tidningen i en månad gratis. Woho tänkte jag och nappade på en gång. Nu vet jag inte riktigt om jag ångrar det. Är det värt att bli väckt kl 05 sex dagar i veckan?

fjortiskär... igen

Tänk om det fanns sånna här charmknuttar i piteå.. mumma! Mamma sa att hon vill ha han som svärson... jag ska göra mitt bästa! :D


hihi

jag såg ju faktiskt 115 igår på väg till jobbet :D

ÖIF i PT

Det blev en längre artikel den här gången, kanske för att matchen blev så tokig :P höhö
LÄSA?


newsflash

Goda nyheter till mina kära vänner. Matchen på söndag är flyttad från 12.00 till 19.00 ;) hihi

a-fil, långfil, örfil

Matchen i morse gick inge vidare. Ingenting funkade i stort sett på hela matchen så då förlorade vi med 5-2 :( Vi fick en spelare utvisad i slutminuterna. Eller, det visades två röka kort, ett till varje lag. Det var lite smått slaggis ;) Våran libero gav motståndaren är härlig örfil som tydligen hördes ända upp till läktarn. Kul att nån kan visa lite temperament ibland :D Man kallar inte nån fitta ostraffat och särskilt inte på en fotbollsplan!

otur.....

åhhh jag har kollat på en skinnjacka på tradera i typ två veckor. Så idag 21.34 skulle den gå ut å jag och en till fightades i slutminuterna.... men jag förlorade såklart :( 241 kr gick den för. ÅHH den var så fin!! :( jaja kommer väl fler......................................... Nu ska jag å mamma se eurovision sen bär det hem för att sova! Samling 07.45 imorrn! lövli! Heja Öif!

Brun (läs röd)

Eftersom det inte blev nån fotboll för mig idag har jag legat å stekt i solen. Nyss fick jag frågan "Har du varit utomlands??" haha jaaa jag önskar. Balkongen 12-16.

blä

jag vill se på fotboll i det fina vädret men jag tänker inte gå dit ensam. jag hade gärna försökt slå publikrekord och se piteå ta tre pinnar :(

Nea kom hem :(

Piteå IF i Aftonbladet. LÄS


nu är den uppe

haha gardinen är ju ett skämt! för kort å sned! typiskt.....

Nya gardiner

Igår var jag och nea på åhlens å då hitta jag ett jättefint tyg som jag betstämde mig för att göra en gardinkappa av. Så idag har jag sytt å mätt å strykit å hållt på. Gardinerna är klara och det syns att dom är hemmagjorda :P höhö. Man kan ju undra om ett MVG i syslöjd var lite att ta i? Men dom duger tror jag. Jag har inte satt upp dom än, det blir spännande!

Flytta själen till ny kropp

Ibland blir man less på saker. Less på sina kläder - då kan man köpa nya. Less på hur det ser ut hemma - då kan man möblera om. Less på sitt hår - ja då kan man färga/klippa det. Men om man blir less på hela sitt utseende då? Hela paketet. Jag är less på att se ut som JAG. Vad gör man åt det?

ÖIF i PT

Idag står det en futtig text om matchen i lördags :) LÄS HÄR!

woohooo

114 när jag och nea åkte inlines =)

woho

113 på grannens bil hos mamma! :D

vinst!

Woho! vi vann igår! :) med 4-0. Den startade exakt likadant som förra året. Jag gör första målet! ;) Men ifjol var det jävligt mkt rooligare för då skulle den som gjorde första målet för säsongen få bränna uppvärmningsskivan, nå sånt var det inte iår. Jag hoppas nån annan fixar en ny skiva för denna säsong.

Nu fortsätter vi ånga på!

smiiid

igår hem från ikea såg jag 110 å 111! :D å sen idag när vi for hem från kalix så kom 112 !!

Nu ska jag och nea dra en snabbis på stan och kolla på min blivande pojkvän danny :) sen taggar vi för seriematch! puss hej

woho

109  på ÖB!!!

Hamburgare till frukost

10.22 idag beställde jag ett friscomål på max. Klockan 10.22! Hur jävla sjukt tidigt är inte det? Men det gick fint, det var en tidig lunch å jag var döööhungrig.

Nu ska jag hoppa i duschen och packa sen ska jag hämta mamma sen drar vi till Kalix. Vi ska hälsa på moster och kusiner och hämta hem mormor. Vi ska stanna till lördag och jag hoppas vi kan åka på IKEA på fredag! :D

Adios!

108 på vägen till jobbet i morse

en maträtt livet ut

Om ni måste käka EN maträtt för resten av livet, vad skulle det bli?
Jag skulle välja tacos! Fy fan vad gott det är...............!

woho

107 p-hus älgen!

så less

Min nästa lägenhet ska inte ligga bredvid en skola!

lördag och måndag

  
tjejfest                              kort vs lång             större tjejfest

   
måndagskul          stretching utanför lina    första blomplocket          hejdå lina

 
cool tjej                             sooola

minnesluckor

Det är jobbigt när man måste ringa sina vänner och höra vad man gjorde kvällen innan....




valborg i bilder

  

 

fis på g

Jag ligger i sängen och pratar i telefonen. Lina ligger på soffan och lyssnar. Lina och den i luren är lite smått arga på varann och mitt i samtalet säger Lina:

-Kom hit med luren, jag har en fis på g...................................... nää för sent.

Haha sjuka lina :D


RSS 2.0