svart

jag hatar att mitt hår vägrar behålla en hårfärg mer än typ 2 veckor.... här spenderar man massa jävla pengar på att få en najs hårfärg så kan den inte ens sitta i ett tag. ÅH.



Om jag färgar det svart borde det väl inte bli blondt på en gång????

vill ha nytt nytt nytt

jag är så shoppingsugen! ! ! ! Lönen kommer ju först på freeeeedag men inte kan jag shoppa upp hela den, nej för här måste det spaaaaaras... jag är så dååååligt på att spara... ååhhh...

TJOHOOOO!!

DIV TRE NÄSTA!!!!


man kan ju undra

det är så sjukt att en människa kan få en annan knäsvag. på riktigt. mina ben viker sig.

fuck you


Håll inga tummar för blåsmark

Nu har vi gjort allt vi kunnat för att nå div. 3 men fortfarande är det spännande!

LÄS LÄS LÄS

Från PT

"Blåsmark/Svensbyn 2 har redan vunnit serien men för att laget ska få gå upp krävs att förstalaget vinner division 3 (chansen ökade i går).
Det ser i stället ut att bli en kamp mellan Öjebyn och Munksund/S om andraplatsen som betyder uppflyttning till trean. Lagen möts på Björklunda på söndag.
Öjebyn avslutar borta mot Storfors 2 medan MSSK redan spelat sin match i sista omgången.
Normalt brukar ju alla matcher i sista omgången spelas på gemensam tid.
- Klubbarna i våra lägsta serier, damfyran och herrsexan, kom överens om att sista omgången inte är helig, berättar Anders Vikberg på Norbottens fotbollsförbunds tävlingskommitté. För förbundet passar det bra eftersom det är svårt att hitta domare om för många matcher spelas samtidigt.
Vinner Öjebyn på söndag blir laget tvåa och spelar med stor säkerhet i division 3 nästa säsong. Vid oavgjort måste Öjebyn vinna sista matchen mot Storfors. MSSK-vinst betyder att laget säkrar andraplatsen.
Räkna med dramatik på Björklunda."

TAGGAD TILL TUSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

åhhhh

inte för att jag hade mycket till bränna... men nu är all jävla färg borta! DEPPIGT!



Tänk om man alltid fick vara på semester :)

problem

när man köper en bok så är det bara sätta igång å läsa den. men när man köper två böcker å har jobbig beslutångest som jag har... då är det inte roligt.

RSS 2.0