snart ligger skorna på hyllan

söndags var jag på fotbollsträning, det gick bra tycker jag... jag är fortfarande sjuk men jag gjorde ändå bra ifrån mig tycker jag. jag vann en skottävling vi hade! sen sa min tränare att jag måste vara med på matchen för att dom var så lite folk. ja visst. men tack för att jag får vara med bara pga det är lite folk. sen så på matchen igår så är jag såklart bänkvärmare... 1a halvlek går... 2a börjar... går... går... går... tar slut! 0 spelminuter! jag tycker själv inte att jag är så dålig att jag inte förtjänar att spela ett piss. nu går jag i lagbytartankar eller att helt enkelt bara sluta. orkar inte med det här laget iaf. tar 100 år innan jag ens får skriva en övergång, 100 år innan papprena blir klara, sen får jag ändå inte spela.

jag saknar öif.


nu ska jag snart bege mig mot nydalen och kika på lite fotbollsvm med jobbpolare=)




Kommentarer
Postat av: Lina

Frågan är vad dessa norrmän röker på för något som inte låter dig spela från start?! Hade jag varit din tränare, hade du varit min favoritspelare ;)

2010-06-15 @ 23:12:31
URL: http://linaer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0