hmm

jobbigt när man ångrar småsaker som man inte gjorde vid ett tillfälle. jag måste våga ta för mig mer! hur lär jag mig sånt?

jag var nykter på fest igår. konstigt nog hade jag sviiiiiiinkul... jag hade ont i munnen för jag log och skratta så mycke =) tänkte att jag skulle ta en vit helg och ta det lugnt och försöka bli frisk. jag har varit förkyld i över 2 veckor och nu tror jag att jag har bihåleinfektion typ. jag har jätteont iaf :(

flytt på g!





Oki gillar norge :)

eurovision! 18 000 pers =)



anneli på besök !!


nu ska jag byta till mina sängkläder jag köpte på ikea igår!! :D mys!


Kommentarer
Postat av: ulla

hej malin du våga ta för dig mer! det det kan du lär dig,se bara att du var nyckter på fest,hade det kul,,vissa dinna fram fötter som dom brukar säga,du är sött trevlig tjejdu måster tro på dig själdu har så mycket att ge,vara mera självsäker,gå framot,och kanske inte så blyg om du nu är det,och var dig själv,var rolig ha humor,du är ju en sån tjej,,bara att vissa det,den kille så får dig,ska vara mycket glad för du är en underbar tjej,,,kram mamma

2010-06-14 @ 15:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0