ge mig fast nu bara..!

Hade teammöte idag på jobbet, men jag kunde innte gå på det för jag var tvungen sitta på sentralbordet. Men jag fick tydligen mycke skryt! =) å en vinflarra! hihi så duktig är jag :D

Efter jobbet tänkte jag bara göra en liten runda på stan, men så glömde jag gå av bussen och byta så då åkte jag hem och tänkte att jag bara skulle lämna vinflaskan för den var rätt tung å bära på. Väl hemma blev jag lite trött så ja la mig i sängen å tänkte att jag bara skulle ligga i 5 min. Inte blunda. Inte somna.Men så bara äh jag blundar lite, det är så skönt. Sen kände jag hur jag höll på att somna men bara ähhhh en liten stund bara. Så blev klockan kvart i sju och det var tid för tv! så det blev inge stan :) lika bra det om jag tänker efter =)


ha de!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0