JOBB!

JAG HAR FÅTT JOBB!! JAG HAR FÅTT JOBB!! JAG HAR FÅTT JOBB!! JAG HAR FÅTT JOBB!! JAG HAR FÅTT JOBB!! JAG HAR FÅTT JOBB!! JAG HAR FÅTT JOBB!! JAG HAR FÅTT JOBB!! JAG HAR FÅTT JOBB!! JAG HAR FÅTT JOBB!!

Måndag 09.00 på GET - backoffice. Min arbetsuppgift kommer att vara att leta reda på den rätta adressen till kunderna. Tex, om vi har skickat iväg en kabel till deras boxer och så kommer den tillbaka för att det var fel adress, så är det mitt jobb att hitta den rätta genom att antingen kolla i folkregistret eller ringa och sedan skicka iväg det igen.

Det är ett vikariat till sista januari sen får man se om jag skött mig bra å dom vill ha kvar mig så kan man få förlängt och börja i frontoffice. Frontoffice är kundservice via telefon. Men det finns en avdelning för kundservice via mail. Där skulle jag vilja va :)

Det börjar ta sig!



HA DE


Kommentarer
Postat av: Nattiss

Grattis! Va kul :)

2009-12-20 @ 23:10:24
URL: http://nattiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0